Sunday, August 28, 2022

Urdu sad poetry 150+ poetry

KAHNA US SY BA SABAB NAHI ROTA
LOG TANAY DAITAY  HAI  TARA NA HONAY KA..




KAHNA US SY BAY SABAB NAHI ROTA LOG TANAY DAITAY  HAI  TARA NA HONAY KA..


کہنا اُسے میں بے سبب نہیں روتا، لوگ طعنے دیتے ہی💓
 مجھے تیرے نہ ہونے کا❣️


 💦😂ہم نے کیا چاند کہہ دیا 🌚
❣️تم تو آسمان پر ہی ٹک گۓ 🙂🔥

 💓معصوم کس قدر تھا میں آغازِ عشق میں💔، 
💓اکثر تو اس کے سامنے شرما گیا ہوں میں...!💓 


❣️جون ایلیاء 💔 🍂
💓محبت اور موت کی پسند تو دیکھو❣️ 
💔ایک کو دل چاہیے دوسرے کو دھڑکن❣️
 

Best urdu poetry of the year ,urdu shayari images,urdu whatsapp poetey,urdu quotes,urdu love poetry ,urdu attitude poetry ,urdu aqwal e zareen, urdu sad poetry



💓دل ہی عیار ہے بے وجہ دھڑک اٹھتا ہے🥰...
💓ورنہ افسردہ  ہواؤں  میں  بلاوا  کیسا❣️...

💓‏وہ آ رہے ہیں وہ آتے ہیں آ رہے ہوں گے❣️...
💓شب فراق  یہ  کہہ کر گزار دی ہم  نے❣️...

 ‏🥰‎دل اگر ہے تو درد بھی ہوگا❣️ 
💓اس کا کوئی نہیں ہے حل شاید❣️



 ‏💝بعض دفعہ ہم اس لیے بھی ہنس دیتے ہیں، کہ کہیں رو نہ پڑیں💓.
 ‏💓سب لکیروں نے پھیر لی آنکھیں❣️

Best urdu poetry of the year ,urdu shayari images,urdu whatsapp poetey,urdu quotes,urdu love poetry ,urdu attitude poetry ,urdu aqwal e zareen, urdu sad poetry



💓ہو گیا ہاتھ میرے ہاتھ کے ساتھ❣️
💝‏ایک طبیعت آشنا، بس ایک طبیعت آشنا❣️


💓مجھ اکیلے کو، کوئی مجھ سا اکیلا چاہیے🥰
💝‏ہوں ز خود رفتۂ بیدائے خیال❣️❣️... 


💓بھول جانا ہے نشانی میری
 ―❣️ غالب
 ‏🥰پھانسی کا انتظار تھا اس قدر أس کو❣️.. 


/>
  💓پودے کو پال رہا تھا اولاد کی طرح❣️..
 ‏💔دلچسپ  ہے ، آفت  ہے ، قیامت  ہے ، غضب  ہے❣️...


❣️بات اُن کی ، ادا اُن کی ، قد اُن کا ، چلن اُن کا❣️...
 ‏🥰غمِ حیات  نے  فرصت نہ دی سنانے کی❣️...


 💔چلے تھے ہم بھی محبت کی داستاں لے کر❣️...
💓دعا میں اپنی کیا مانگوں تیرے لیے❣️


💝خود دعا کا طالب ہوکررہ گیا ہوں میں❣️
💓مزید شیعاری کے لیے انسٹال کریں❣️________!


Best urdu poetry of the year ,urdu shayari images,urdu whatsapp poetey,urdu quotes,urdu love poetry ,urdu attitude poetry ,urdu aqwal e zareen, urdu sad poetry




 ❣️کبھی کبھی دل کرتا ہے❣️
 ❣️کہ بیٹھ کر اتنا رؤں❣️
💓 کہ روتے روتے ہی مر جاؤں💓


 ”💓مُرشد“ میری ہر بات کا اِنکار کر گیا❣️
”❣️مُرشد“ میرے لیے وہ گُنہّگار مر گیا❣️


 ”🥰مُرشد“   جِسے چاہا، وہی مِل نا سکا🥰
🥰قِسمت میری خراب ہے، یہ تو پتا چلا🥰


 ”❣️مُرشد“ وہ میرے دل سے فقّط کھیلتا رہا❣️
”❣️مُرشد“ میں چُپ چاپ   سب جھیلتا رہا❣️


 ”❣️مُرشد“ میں سوچ رہا ہوں کہ، کیا لِکھوں آج❣️ 
”❣️مُرشد“ وہ بے وفا تھے، یہ سچ لِکھوں آج❣️


 ”❣️مُرشد“ میرے دل پہ دستک کیوں ہو رہی ہے❣️
🥰لگتا ہے دروازے پہ ”محبت“ ہی رو رہی ہے❣️


 ‏💝مسکرانا کونسا مشکل کام ہے💝 
💝بس تمہیں سوچنا ہی تو پڑتا ہے💝



 ‏💝رگوں میں خُون کـے جَمنے سـے مَر گیا ورنہ💓__

💝تیری جُداٸی کا صَدمہ تو سہہ گیا تھا میں💝___!!



❣️مَجنون محبت 🥀
❣️کچھ دل  کی مجبوریاں تھیں کچھ قسمت کے مارے تھے...💔💔
❣️ساتھ وہ بھی چھوڑ  گئے  جو  جان  سے  پیارے تھے...💔


 ❣️آسی آزاد پرندے آ ں سجناں 🙌🦅
❣️جے اڑدے وی آں تے اپنے سر تے اوڑدے آں💓




💝میں رویوں سے واقف لڑکا💝 ،
 💝اب اہم ہونے کا وہم نہیں پالتا ❤✨


 💓محبت آج بھی تم سے مگر❣️!  
💓دیکھا کر ، بتا کر ، جتا کر نہیں❣️❣


 ❣️میں ڈوبا تو سمندر کو بھی حیرت ہوئی مجھ پر❣️ 
 💓عجیب شخص ہے کسی کو پکارتا ہی نہیں❣️❣️


Best urdu poetry of the year ,urdu shayari images,urdu whatsapp poetey,urdu quotes,urdu love poetry ,urdu attitude poetry ,urdu aqwal e zareen, urdu sad poetry



 ❣️ترکِ تعلق _____ سے کیا ہوا حاصل❣️
❣️تب بھی چاہتے تھے اب بھی چاہتے ہیں❣️


❣️ارے  تم  اپنی  بات  کرتے ہو❤️
 💓مجھے تو تیرے سائے سے بھی محبت ہے!!!🤗



No comments:

Post a Comment