Tuesday, February 1, 2022

Urdu shayari 1000+ poetries.

 Aray Dil chota nae krtay
jo gaya samjo mar gaya.

Urdu new shayari, hindi shayari


ارے دل !چھوٹا نہیں کرتے 

جو گیا سمجھو مر گیا ۔۔😏


اس شخص میں ہرگز دلچسپی نہ لو جو تم سے دوری اختیار کرتا ہوں💔


راہ چلتے ہوئے _______ اکثر یہ گماں ہوتا ہے


وہ نظر چھپ کے مجھے دیکھ رہی ہو جیسے.



" میں تو اُف تک نہیں کرونگا

 لیکن 

میری ماں کی بدعائیں نہ لگ جائیں تمہیں..





💝🌹توں  شاکر  آپ  سیانڑاں  ایں 🌹

🌹بھلا یار بغیر کوی  جی ساگداں اے🌹





💓 بندے مرن تو بعد کروڑ دا آہدن💝

💓مل جیندیاں پیندا ای کوئی نی☝️😎




💓 اساں ہجر دے روزے دار سائیں💓

🥰ساکُوں ہاڑ دے روزے کیا آھدن💝



urdu love poetry images, urdu latest shayari, urdu poetry 2021/2022,urdu quotes ,urdu novels,Urdu sad poetry



💝اساں شاکر آپ کوں بھل ویسوں❣️ 

💝پر یار بھلاوڑاں سوکھا نئ💔





🤐خاموشیاں کبھی بے وجہ نہیں ہوتیں جان💔😭🙏


*❣️کچھ درد ایسے بھی ہوتے ہیں جو آواز چھین لیتے ہیں...!!🔥




💝حالاتِ پـریـشاں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو گُــزر جائیـں گے اِک روز💝

 

💝احباب کے ہونٹـوں کی ہنسی ۔۔۔۔۔۔۔ یاد رہـے گی ........

💔💔💔




💓مجھے اُس نے جو بھی دیا میں نے اس کا معاوضہ ادا کردیا 💓اور ادا کرتا رہوں گا۔!اس سے تعزیت کرو شاہد۔! 


urdu love poetry images, urdu latest shayari, urdu poetry 2021/2022,urdu quotes ,urdu novels,Urdu sad poetry



🥰 وہ میری شدتوں سے مرحوم ہوگئی ہے🥰۔

🥰 ‏ﻋﺬﺍﺏِ ﺩﯾﺪ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮑﮭﯿﮟ ------- ﻟﮩﻮ ﻟﮩﻮ ﮐﺮ ﮐﮯ 🥰

💓ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺭﯼ ﺭﺍﺕ ﺭﻭیا ﺧﻮﺩ ﺳﮯ ﺗﯿﺮﯼ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮ ﮐﮯ🥰...



🤐 اصل وفائیں تو پیٹھ پیچھے ہوتی ہیں ❤️

🤐ورنہ سامنے تو کتا بھی دم ہلاتا ہے💯



💝 یہ آوراگی اُن کی عنایت هے

ڈر سا لگتا هے سدھر جانے میں

#A_LEE🔥


💝💝ہر تعلق شروع میں شہد، درمیان میں میٹھا اور آخر میں کڑوا ہوجاتا ہے

💝 جب بغاوت پہ اُترتی هے ..... میری تنہائی

💝اس قدر شور مچاتا هوں کہ چپ رهتا هوں

#A_LEE🔥


 *❣️!س الزام سے بھلا کون مُکرنا چاہے گا❣️*


*❣️مجھ کو منسوب کریں تُجھ سے زمانے والے🙈😍*


_AS_❣️ 💞 💯




💝 تحریر کرنی تھی داستان زندگی❣️


💝اٹھایا قلم اور انتقال لکھ دیا❣️




 *💝انگلیاں آج بھی اس سوچ میں گم ہیں💝* 


*💝اس نے کیسے کسی دوسرے کا ہاتھ تھاما ہو گا❣️*


_AS_❣️ 💞 💯



💝 میری فطرت نہیں ان پرندوں  سے دوستی رکھنا

       جگر⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

💝جنھیں ھر کسی کے ساتھ اڑنے کا شوق ھو بہت ملیں گے تمہیں ادب و آداب والے 😇🔥



💝پر یاد آئیں گی تمہیں بدتمیزیاں میری😒🙌 نکلے وہ لوگ میری شخصیت بگاڑنے۔۔۔🖤


💝کردار جن کے خود مرمت مانگ رہے ہیں۔۔۔۔۔۔😊

#______________🔥🔥




💝 ﻋـــــــﺸـــــــــﻖ ﺟﺲ ﻃﺮﻑ ﻧــــــــــــــــــﮕﺎﮦ ﮐﺮ ﮔﯿﺎ😞😞🔥🔥


💝ﺟﮭﻮﻧﭙﮍﯼ ﮬﻮ ﯾﺎ ﻣــــــــــﺤـــــــــــــــــﻞ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﺮ ﮔﯿﺎ:♡🔥🔥



 ⭐_____احساس ختم، اہمیت ختم-

             💝 دل بھرا اور رابطے ختم.💔🥀




💝‏بے نسلا سجن آزمائی بیھٹاں کدوں پیار دی قدر 💝کریندائے 

💝ڈھلے بخت اچ گزریاں گھڑیاں تے بے قدرا لیک مریندائے

💝ہووے   



💝ہلالی سنگتاں دی بٹیری بڑی ہوئی تار چھٹریندائے

جنہوں اصل تے نقل دی پرکھ ای نئیں اوہنوں کون صراف💝 سدیندائے


 💝ضروری نہیں ہر تعلق کی وجہ محبت ہے💝


💝کچھ رشتے محبت سے اونچا مقام رکھتے ہیں’’’”💔




💝اعتبارکراں کیویں سوھنڑے دا متاں چھوڑ ونجے 💝میکوں ڈرلگداے؟

💝میڈے دل دےنازک شیشے کوں متاں توڑ ونجے میکوں 💝ڈرلگداے؟

آکھے لگ کے ظالم لوکاں دے منہ موڑونجے میکوں 💝ڈرلگداے؟



💝ھووے ساجن جان توں ودھ پیارا گھن ھور ونجے ميكوں ڈر لگدا اے ‏مرشد وہ میری آنکھوں کی بینائی تھی💝



💝مرشد کیا میں زندگی بھر اندھا رہوں گا 💔

 "اِن دنوں ایسی اداسی کی کیفیت ہے کہ میں

💝خدا کے سامنے جھکتے ہی رونے لگتا ہوں"💔



💝‏کھوہ واہندن آپنڑیاں واریاں تے💝

   💝او تیری واری اے بخت ہڈھا لے💝


💝تے تن کیں پچھنڑاں اے😁

💝 انڑ پھردیاں تے ہمتاں لا زور ازما لے💓



💝چل "درد" غریب تے ترس نہ کر💝

    💝بھلا آپنڑیں کانڑ کما لے💝



💓جہیڑا ڈھلی ھوئی رت اچ کم آوی💝

   💓 کوئی ہک ادھ سجنڑ بچا لے اے رنجِ آگہی کوئی چارہ💝 تو ہو گا نا

💓چل، خوش نہ رہ سکیں گے گزارا تو ہو گا نا💝


💓یہ آرزو بھی وقت کے دھارے میں بہہ گئی💝

💓  اب ناں سہی کبھی وہ ہمارا تو ہو گا نا💝


💓 جاتی ہے جو متاعِ دل و جاں تو کیا ملال💝 

💓یہ عشق کی دکاں ہے خسارہ تو ہو گا نا وہ میرے💝 جزبات تهے🙂✍🏻✨


💓 جس کو پڑھ کر اس نے کہا سینڈ می💔🔥🤞🏻

💓 چھوڑ جانے کی تکلیف معاف سہی لیکن!!🤐✌

💓ذہنی بربادی کا گناہ نہیں بخشوں گا💔😔



No comments:

Post a Comment